pengikut yang setia! :)


Sunday, May 1, 2011

netbook 1Malaysia! ehe!!

hey hey!! sebelum aku TER-lupe lha kan,, aku na story cket! kalau na tahu,, bulan April ni,, bulan yang awesome bagi aku!! :P 


cantik kan,, NETBOOK 1MALAYSIA kitorang?? huhu!!
20 April 2011,, 1 tarikh yang buat aku senyum sepanjang hari!! mengapekah?? sebab hari itu,, adalah hari aku terime NETBOOK 1MALAYSIA!! nampak ta,, aq highlight kan perkare at situ?? HAHA! bukan aku seorang sahaja,, malah kawan-kawan yang berdekatan aku juga turut menerima NETBOOK 1MALAYSIA yang serupa! *cet! ayat karangan BM da keluar! ^^v* geng aku (syafiqah baharudin@sekipah, farah diyana,fatyn alya, fatin aziera & syafieqa ramrose) sume dapat aw!! kadang-kadang macam tidak percaye seyh! yela,, korang bayangkan free-free je dapat~ *yang kene bayor uh,, lain cite lha~ :D* so,, senang cite,, da masuk 10hari,, NETBOOK 1MALAYSIA jadik milik aku! --->syukur padamu Ya Allah,, atas rezeki ini! :P
happy birthday fatin aziera! :p


mase hari dapat NETBOOK 1MALAYSIA tu jugak,, ade acare baling tepung at dalam kelas! kesian kat birthday girl kite,, fatin aziera sebab pergi amek NETBOOK 1MALAYSIA dalam keadaan tudung bercapuk!! HAHA! tape lha yunk,, acare baling tepung tu,, hadiah dari kitorang (fatyn alya, farah diyana, syafieqa ramrose, alif syazwan, syed muhammad.. aku & syafiqah baharudin@sekipah= tukang gelak jew! :D),, then dapat hadiah NETBOOK 1MALAYSIA pulak dari kerajaan Malaysia!! HAHA! 


well,, itu je kot cerita pasal NETBOOK 1MALAYSIA~ lain-lain perkara yang da buat bulan April aku ni happy, da pun aku cerita dalam entry sebelum-sebelum ni.. oh ye,, seperkare lagi.. saje na cakap,, yang aku da gune skin netbook yang lawa untuk NETBOOK 1MALAYSIA aku ni! HEHE! oke,, thats all foe today!! TATA! ^^v


pesanan penaja: adoyai! da masok bulan May lha pulak!! konon-konon na post entry ni, mase hari last dalam bulan April!! APE PUN TAK BOLEH!! =_='

No comments: