pengikut yang setia! :)


Monday, May 2, 2011

serangan KELKATU!!

sekarang da pukul 2.23 am~ act, aku baru lepas tengok cerita HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA! gile an? luckily, esok ta sekolah! *cuti Hari Pekerja lha! ^^v* so,, na dijadikkan cerita, sedang aku syok-syok melayan cerita buatan KRU Production ny,, aku telah diganggu oleh sang KELKATU dan kuncu-kuncunye!! weyh,, sangat tidak puas hati lha bhai! bayangkan,, 'diganggu'?? pergh,, memang saje na bakor darah aku namenye tu! tangan aku,, da penat mengibas-ngibas KELKATU-KELKATU ini dari terus menyerang diriku!! grr!! ce tengok at bawah ny jap~:
nampak cam lawa an?? HUH!

hah! yang at atas uh,, bkn dari uma aku.. saje je aku copy, ne twu ade yang ta kenal dengan  makhluk tuhan ny an?? HAHA! uma aku punye serangan lagi terok!! aku tengok at luar rumah,, hah, amek kaw! bak kate adik aku,, 'pergh! da macam dalam sangkar KELKATU da!'.. so,, korang bole bayangkan sendiri lha an,, betape banyak nye sang KELKATU ny,, bwk geng~ hangen je aku!! grr!! *mara ny!* ----->aku belum cite ag,, cane uma aku kene serang nan semut!! ag cirap darah! HUH! :X

No comments: