pengikut yang setia! :)


Friday, April 29, 2011

setel suda! ^^v

hey readers! minggu ni,, aku cukup happy aw! even, ade lha certain2 hal yang wat aku menangis~ tapi,, tu sume tolak tepi okay! aku na storie ni! HEHE!


kite cam ni an?? ^^v
pada hari rabu yang lepas,, *ceh! skema lha pulak an??* aku online macam bese (at fesbuk).. tetibe aku dapat 1 mesej! na tahu dari sape?? dari 'dy' lha! kalau korang bace post aku awie senin mase uh,, korang tahu lha sape 'dy' yang aku maksudkan~ HEHE! so,, na dijadikan cite,, disebabkan mesej yang 'dy' bagi 2 lha,, problem ktorang ni setel! :) na bace ape yg 'dy' mesej uh?? ne ley!! RAHSIA! :P 


well,, even problem aku nan 'dy' ni da setel,, tapi sampai sekarang ktorang lom tego sape aw! tape lha, ktorang un da lme ta tego,, so slow-slow dulu ler! HAHA! 


pesanan buat 'dy' * tu pun kalau 'dy' bace post aku ni* : aku na cakap,, time kaseh banyak-banyak sebab sudi jadik bestie aku lagi!! aku sayang ko! :D

No comments: