pengikut yang setia! :)


Monday, April 25, 2011

2 minggu suda berlalu~

yup~ 2 minggu da berlalu,, tapi si 'dy' langsong ta tego aku.. aku ta tahu nape 'dy' wat cani.. dengan secara tibe-tibe,, u know?? hurm, puas aku fikir,, pe salah aku at 'dy'.. tapi,, ta jumpe.. *act,, aku ase aku tade sala at 'dy'*.. ye,, emang aku minat at 'dy',, n aku ase 'dy' da tahu kot~ tapi,, sape yg gitahu?? 'dy' tahu sendiri kew?? kalau sebab ini lha (yang 'dy' da tahu aku minat 'dy'), siyez aku cakap aku will kecewe gile-gile at 'dy'.. na twu nape?? sbbnye aku pena tanye soalan ny at 'dy':

aku: 'eh,, pe ko ase,, kalau ade orang suke at ko?? n ko dapat tahu??'

'dy': 'hmm,, wat bese je lha~'

aku: 'siyez neh?? even yang suke ko uh,, kawan ko sendiri??'

'dy': 'betol lha~'

so,, berdasarkan petikan yang diberi,, korang faham ta maksod 'dy' uh?? maksodnye,, 'dy' still kawan nan aku (yang minat at 'dy' ny), even 'dy' da tahu & 'dy' ta kan ja0hkan diri 'dy' dari aku!! tapi,, ape yang da jadik skang?? *tu pon kalau betol lha ny punce masalah ktorang..* tolong lha,, kitorang da macam orang lain! macam da ta kenal! padahal kitorang ny BEST FRIEND!! 'dy' ley tego sume kawan-kawan aku,, tapi nape 'dy' ta nak tego aku langsung?? ape sala aku?? nape kite jadik cani?? da banyak kaly aku menangis sorang-sorang pasal prob ny~ ape lagi yang aku patot buat? sayunye hati aku skarang ny~

untuk si 'dy', aku sangat mengharapkan masalah ny bole setel & friendship kite ny teros kekal.. aku sayang at ko!! *even ko je yang ta thu~*

No comments: