pengikut yang setia! :)


Sunday, October 2, 2011

aku cuba utk mengekalkan kebahagiaan ini~


hello sayang sayang sekalian! 
minggu lepas, aku ter-SANGAT happy!
nak tahu kenape?
ade orang at sekolah perasan dengan kewujudan aku taw!
*at last, tahun last aku sekolah ni, ade jugak yang nampak aku! :D
die siap cakap, yang die suke kat aku!
die cakap, die nak couple dengan aku!
oh,, tidak! macam mane nih?
terkedu syiak aku taim tuh!
aku da lame kenal die..
tapi, mule rapat dari facebook~
mase die cakap die suke at aku, aku susah nak percaye~
even, sekarang ni pun, aku cube untuk percaye at die..
29/9/11 (Khamis)-11.11pm, aku terime die dalam hidup aku~
aku pun macam tak percaye yang aku dah couple dengan die..
minggu lepas, aku asyik senyum je tahu tak!
sekarang ni, aku cube untuk mengekalkan kebahagiaan yang aku dah dapat ni~
<3

--->awak, tolong bahagiekan saye boleh?
saye serik sebenarnye, ditinggalkan oleh lelaki~
so, jangan tinggalkan saye eh?
terime saye seadenye, bolehkan?
please please please!
terime kasih awak~ <3

p/s: aku tak tahu kenape aku taip entri ni, menggunekan style sedemikian~ =.='
p/ss: korang doakan aku bahagie dengan die, eh? terima kasih daun keladi! :D
p/sss: untuk awak, saye sedang mencube untuk menyayangi awak dengan sepenuh hati saye! sekali lagi saye mintak, tolong bahagiekan saye, ye? <3
p/ssss: cinte aku dan die, CINTE MUKA BUKU! hehe! :P

*maaf, entry agak skema! :D*

No comments: