pengikut yang setia! :)


Tuesday, September 20, 2011

Trial SPM sudah tamat! ^^

hello semua! well, macam yang korang bace pade title di atas, hari ni aku da habis trial SPM! HAHA! yeah, SPM memang belum tamat lagi.. tapi, aku tibe-tibe excited nak hantar paper last at cikgu tadi! *paper PA susah syiak!* bayangkan, aku off dari exam sampai 5 hari~ tapi, baru semalam aku start study! walaweh! gile kentang kau kan? dah pandai sangat lah tuh? macam SHIT! last last, aku yang terlingkup mase exam tadi! bile tak dapat jawab tuh, termenung je lah yang aku mampu buat! ARGHH! 

actually, aku sedih sebab tak dapat jawab paper PA dengan baik tadi~ fyi, subjek PA adelah subjek favourite aku! nak tahu kenape? sebab, paper PA ni, ade kire-kire, so aku dapat lah show off ketereran aku, mengira akaun-akaun dalam subjek ni.. *aku tak pandai nak mengire dalam subjek math and add math!* HAHA! *tapi, takde la semue aku terer nak kire!* yang penting, aku memang menyesal sebab tak study dengan gigih untuk trial ni.. hadoi~ semue subjek aku main bantai je jawapan nye.. ape la nak jadik ngan kau ni~ 

so, sekarang ni, aku just mampu tunggu je lah result trial aku~ hope, tak lah teruk sangat.. oke lah, sampai sini dulu~ bye! :)

p/s: subjek PA banyak yang tak belajar lagi lah! HADO.. :(
p/ss: kepade calon SPM yang tak habes trial lagi, teruskan dengan study anda ye! HUHU! :P

No comments: