pengikut yang setia! :)


Wednesday, September 14, 2011

aku pun nak jugakk! :(

hye semue! lame tak meng-update blog sendiri kan? siap da bersarang lelabah dah dalam ni.. HAHA! kebelakangan ni, aku sedikit sibuk lah~ sibuk dengan hal sekolah, study, exam, SPM dan banyak lagi lah! *nampak tak, gaye seorang pelajar cemerlang di situ? :D kadang-kadang,, jari jemari aku ni,, da terlampau gatal untuk menari nari gaya waltz dekat atas keyboard netbuk! apekan daye, masa sangat cemburukan aku+tak mebenarkan aku untuk melakukan sedemikian~ :P


oke cukup! tak payah nak merepek panjang berjele sangat! *nanti reader boring nak bace~ HUHU based on the title given (ayat english essay!), mesti korang nak tahu kan, ape bende lah yang aku nak sangat ni~ nampak tak perkataan 'jugakk' kat situ? ayat itu bermaksud, orang lain pun ade, tapi aku je yang takde.. takde ape?? takde TEMAN ISTIMEWA!! (dalam erti kate lain, TEMAN LELAKI, BOYFRIEND, PAKWE, dan seangkatan dengannye~) *nampak tak, kesedihan yang melande diriku ini? :(


kenape aku nak ade TEMAN ISTIMEWA jugakk, macam orang lain?? na tahu ke?? oke lah,aku bagitahu~ HAHA! sebabnye,, mengikut seperti yang dinyatakan di bawah:


*aku jealous lah, orang lain semue ade CINTE HATI!*
*supaya aku rase diri ini disayangi!*
*agar aku tidak lagi kesunyian sendirian!*
*supaye aku boleh berkongsi suka duka hidup aku!*

--->dan sebab sebab lain yang dirasekan munasabah~ :P

PEHH! penat lah menjalani hidup sorang-sorang ni.. *yeah, masuk kubur pun sorang-sorang jugakk nanti~ yup, aku tahu itu.. :D tapi,, memang sedih lah kan, bile orang lain semue sedang bergembire bersama pasangan masing masing, tapi kau? kau sorang je yang tak laku! ('kau' disini merujuk kepada AKU!) hadoi~ itulah realiti kehidupan seorang manusia bernama AEJA WINA~ :((

yang penting,, aku bukanlah terdesak sangat nak ber-PAKWE.. just meluahkan dan melampiaskan rasa tidak puas hati aku okay? HAHA! so, kepade yang sedang ber-couple, aku doakan korang bahagia bersama pasangan masing-masing DAN doakan aku dapat insan yang terbaik dan teristimewa eh?? terima kasih~ <3

--->kepade sesiape yang nak jadik TEMAN ISTIMEWA aku,, sila register nama anda dan isi borang pengenalan diri okay? eh,, borang?? sabo sabo, aku pegi potostet banyak banyak kejap! HAHA! :D

p/s: entri ini sedikit gedik+menjengkelkan! so, harap anda semue tidak bencikan aku eh? terima kasih, again! <3
p/ss: agak-agak bile lah aku dapat TEMAN ISTIMEWA aku ek?? HAHA! 
p/sss: oke lah! merepek tak habes habes aku ni! BYEBYE! :D :P XD 

No comments: