pengikut yang setia! :)


Monday, August 22, 2011

aku minta MAAF!

-Assalamualaikum!!-

entry kali ini berunsur luahan perasaan~ maaf kalau ade yang terase..

hey budak! agak sukar untuk aku menyatakan ape yang aku rase.. tak sangke kan,, lame jugak kite telah memasamkan muke masing-masing.. adoi! berasid dah muke aku~ *oke, aku merepek..* dan yang paling aku tidak sangke, engkau langsung tidak menunjukkan perasaan bersalah engkau terhadap aku + tak mencube untuk berjumpe dengan aku.. tapi takpelah.. aku kan akak! lagipun,, aku dah nak exam tak lame lagi.. keinsafan untuk aku meminta maaf dan memaafkan tuh, tetibe datang dan menusuk terus ke kalbu aku.. so, better aku mintak maaf dulu dekat budak kecik macam kau.. kan?


hey budak! maafkan aku,, kalau kau rase sepanjang kite gaduh nie, aku banyak buat onar terhadap engkau.. tak sangke kan, kau sanggup memotong line aku dulu.. hope kau faham kenyataan ini.. tapi,, takpelah.. aku tak kesah sebab tu kan hak masing-masing.. hak kau dan die.. hurm,, tak sangke kan, tibe-tibe je kite gaduh~ dah tu, aku paling tak sangke kau sanggup meng-REMOVE aku dari friendlist kau at facebook.. ketahui lah wahai budak, setelah aku dapati engkau meng-REMOVE aku dari friendlist kau, setelah itu lah aku mem-BLOCK kau! sanggup nye kau kan?? padahal kau yang ADD aku dulu.. tapi,, takpelah.. heran pulak aku kan?? *maaf, facebook bukan point yang ingin aku tonjolkan disini*


hey budak! aku tak kesah pun kalau kau nak jadik hape ngan die,, tapi sikap kau tuh buat aku rase semakin tidak berkenan dengan kau! aku kecik hati dengan kau mase tuh.. maaf,, inilah kenyataan nye.. aku cuba untuk memahami situasi kau.. tapi, aku tak boleh.. takpelah,, sekarang aku cuba memahami kau, oke? lagipun,, aku kan nak minta maaf dengan kau? cukuplah, aku dah terlalu lame kecik hati+gaduh dengan budak kecik macam kau.. so,, aku mintak maaf sangat sangat dari hujung rambut sampai hujung kaki atas segala kesalahan aku dekat kau.. aku tak nak mase exam nanti,, aku tak boleh nak jawab sebab aku still ade dose lagi dengan orang.. so,, aku harap kau dapat maafkan aku.. 


hey budak! aku ni,, hanyalah insan biasa, manusie yang lemah, yang selalu buat kesalahan dan kesilapan.. lagipun,, takde orang yang sempurna, kalau kau nak tahu.. so,, atas kesalahan dan kesilapan aku,, sekali lagi aku nyatakan aku minta maaf sangat-sangat.. hope kau terime maaf aku.. aku doakan kau sukses dalam exam t.. doakan aku jugak ye? terime kasih..


p/s: maafkan aku!
p/ss: entri aku agak skema! maaf! tapi ini blog aku~ 
p/sss: maaf sekali lagi.. 


yang benar,
Aeja wina 

2 comments:

mulut tutup said...

aku nak like banyak kali , tp tak boleh pulak -.- HAHA

aeja wina said...

hanif: HAHA! cukup lah tu like sekali je.. blog aku bukannye fesbuk! tolong share kat wall die eh? ^^