pengikut yang setia! :)


Saturday, July 16, 2011

maaf lah!

Assalamualaikum..

maaf lah, dah lame ta meng-update blog! *busy dengan sekolah lah!*
maaf lah, cik blog! *sampai berhabuk dah! :D
maaf lah, kepade followers aku,, sebab blog aku ni, ta berape menarik macam blog orang lain~ 
maaf lah, diatas penggunaan panggilan 'aku' terhadap followers yang berusie~ :D

HAHA! oke oke! banyak sangat aku mintak maaf..aku bukan nye tak nak update blog aku ni,, cume memang takde mase lah.. idea? terlampau BANYAK! hurm, memang takde mase je.. XD

so, aku nak bercerite lah,, ape yang da berlaku sepanjang bulan 7 nie.. boleh kan? *boleh aje,, nie kan blog aku? HUHU!*

oke, sekolah aku, ade buat hari terbuke untuk exam mid-year ari tu~ know what? aku dapat no 7 lah! berjaye mengalahkan beberape rakan yang memang bersaing dengan aku tahu! HAHA! tapi, aku dapat 3A je kot~ ta berape na berjaye lah kan? :( takpe takpe, trial ade lagi! *wuuahhh! da tak lame da! ADOY!* 

sekolah aku jugak, ade buat 1 majlis~ MAJLIS MAKAN MALAM SEMPENA 50 TAHUN SEDAR bersame TIMBALAN PM taw! sekolah lain ade buat? takde kan? so,, shut ur mouth! HAHA! mase malam tu,, aku dan rakan rakan jadik PERAMU SAJI tau! ta tahu peramu saji tu ape?? waiter & waitress lah! HUHU! tapi, pakai baju uniform masing masing! *memang sekse+semart lah!* malam tu jugak, berlaku sedikit kekecohan dan ke-KELAM KABUT-an! *adoy!* tapi, disebalik semue tu, aku dan rakan rakan enjoy sebenarnye! snap gambar ta sudah sudah! :D *da habis sekolah nanti,, rindu nak snap snap gambar dengan korang!*

aku rase, sampai sini lah yang dapat aku cerite dengan korang! nanti, kalau aku ade mase, aku update lagi oke? bye bye! XD

p/s: nanti aku masukkan gambar gambar kitorang! HUHU! <3

No comments: