pengikut yang setia! :)


Sunday, March 6, 2011

next week??? busy sanad!!! :(

exam ouh!!
yup!! next week,, emang busy! aku akan menghadapi ujian penilaian yg pertame thu!! HAHA! ayat ta ley bla! :p Yang penting,, ny lha msenye,, t0k aq buktikan at parentz aku, yang aku ny,, da redi na SPM! HUHU! ley kew?? Insyaallah~ h0pe sangat aku ley jwb exam t.. *actually,, aq ta study ag thu!* senal ek?? redh0 je lha~

kuiz PNB!!
well,, aku busy gag nan mende alah ny.. sme gag cam exam,, aku ta study ape un t0k kuiz ny! padahal,, pertandingan ny~ emang senal lha k0,, zawin! HAHA! bayangkan,, kuiz ny,, t0tally ku0 pasal pelaburan.. teng0k tajuk pertandingan un,, da ley twu an?? ha!! aku ta belajau langs0ng pasal pelaburan@saham2 ny!! tetibe jew,, ckgu s0h aku mas0k!! da kaw an?? grr!! meminjam kate2 cikgu zainee,, 'ckula kte,, emang tetiap ta0n kala!' HAHA! l0 aku mas0k,, emng k0mp0m lha kala!! ta gtu?? :P k lha,, aku ngar0t2 un,, ta de gune.. bek aku g study! t0l ta?? :)  tata!! 

No comments: